ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: debconf.gr is on the air!

(apavtw se greeklish giati to netcafe sto opoio eimai dev exei ru8mismeva ta ellnvika swsta...)

Polu kala loipov,
De 8elw va pai3w tov kako kai tov strigglo tns upo8esns,
kuriws giati de vomizw oti a3izei tov kopo va arxisw va para8etw to "parasknvio tns upo8esns", opws to avefere o Mixalns.

To exw pei arketes fores kai 8a to epavalabw, otav katalabete oti auta peri "koivotntas" kai "sullogikns" prospa8eias dev eivai tipote allo para logia tou aera xwris periexomevo kai pws telika pavta katalngouv 2-3 atoma va kavouv tn douleia kai va "trwv to aggouri", kai polles fores me proswpiko kostos, tote 8a eimaste se 8esn va suzntnsoume. Mexri tote, dev 8a sas 3avaevoxlnsw kai 8a suvexisw va asxoloumai me auta pou 3erw kai mou aresei va asxoloumai. Av malista vomizete oti to 8ema tou debconf stnv ellada eivai zntnma dikns mou proswpikns filodo3ias -giati kai kala goustarw tnv idea va eimai "ngetns", opws me apokalesate, kai exw megales blepseis- tote polu euxaristws va sas adeiasw tnv gwvia kai va mn sas dnmiourgw kai problnmata. Sigoura, sullogika 8a kataferete perissotera. Allwste, asxoloumai me to Debian POLY kairo priv arxisw va asxoloumai me tov e3ellnvismo kai dev eivai da oti 8a 3emeivw apo pragmata va kavw.

Bye bye...

Kwstas

PS1. BTW, to debian avnkei se OLOYS, oxi movo stous xrnstes tou, to opoio sumperilambavei vomizw kai tous developers tou, n oxi? Dnladn to sxolio sou me kapoio apisteuta eirwviko tropo me ebgale e3w apo tov "kuklo idioktnsias"...
PS2. Nai, osov afora zntnmata hobbyismou -giati auto eivai gia meva to debian, eimai kai drw sav mikro paidi, me pa8os kai divw tov kalutero mou eauto. Av auto evoxlei, krima.