ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: debconf.gr is on the air!

Στις Πεμ 13 Ιουλ 2006 00:11, ο/η Emmanuel Galatoulas έγραψε:

Το ήξερα ότι θα φτάναμε (παλι) εδώ...

Γιατί έπρεπε να ξεκινήσουμε ένα θέμα γύρο από το Debconf ΤΩΡΑ ? Και λέω τώρα
γιατί οι 2 από τους 3 Debian Developers δεν μπορούν να βοηθήσουν ενώ ο φαίδων
είναι πολύ νέος για να ξέρει πράγματα. Θα μου πεις τι αναφέρω τους DD  γιατί
εμείς ως contributers πρέπει και μπορούμε κτλ κτλ... Απλά γιατί  έτυχε να δω
2-3 πράγματα πριν και κατά την διάρκεια της προετοιμασίας για το συνέδριο στο
Nauplio για να καταλάβω ότι πρέπει να ξέρεις πρόσωπα και πράγματα για τέτοιου
είδους συνέδρια και είτε αρέσει είτε όχι ο Κώστας ξέρει και πρόσωπα και
πράγματα στο Debian.
Η ιστορία με το Debconf στην Ελλάδα για μένα είχε τελειώσει αρκετά πριν βγει η
όλη ιστορία στον “αέρα” όταν κάποια στιγμή έτρεξα λίγο για να βοηθήσω τον
φαίδων που είχε μείνει μόνος του να τρέχει. Κατάλαβα τις απαιτήσεις αυτού του
εγχειρήματος και είπα  ότι απλά δεν είχαμε τα φόντα για κάτι τέτοιο αυτή την
στιγμή.
Εγώ θέλω το Debconf στην Ελλάδα? Ναι θέλω αλλά μόνο αν μπορούμε να το κάνουμε
σωστά.
Αλλά έχετε σκεφτεί αν μπορούμε?  Η δική μου γνώμη είναι πως όχι, μιλάμε για
debconf όταν δεν μπορούμε να οργανώσουμε ούτε ένα τόσο δα πανελλαδικό
workshop.  Με το ζόρι οργανώσαμε ο Κώστας, ο Ζαβρας, και μερικά άτομα ακόμα
το δεύτερο στην Θεσσαλονίκη . Ναι το δεύτερο workshop έγινε με προσωπικό κόπο
λίγων ανθρώπων. Κάναμε δουλειά στο δεύτερο? Οχι ή ήταν τόσο μικρή που δεν την
είδα.
Το debconf ξεκίνησε ως προσωπικό “μεράκι” του Κώστα, αυτός είναι που θέλει πιο
πολύ από όλους μας να γίνει και μιας και τυχαίνει να ξέρω τον κώστα, το
σίγουρο είναι ότι δεν το κάνει ούτε για προσωπική προβολή, ούτε γιατί θεωρεί
τον εαυτό του “αρχηγό”. Θέλει να το κάνει για τους άλλους και γιατί πιστεύει
σε αυτό.
Πρέπει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία να σκοτωνόμαστε? Είμαστε που είμαστε λίγοι δεν
έχουμε το περιθώριο να χάσουμε κανέναν. Άτομα που έχουν αποδείξει ποιοι
είναι.
Και τι είναι αυτά τα bye bye Κώστα? Άσε τις σαχλαμέρες μην σε αρχίσω... !
Έχω δει πολλές φορές αυτό που λες για την συλλογικότητα και την ομαδικό
πνεύμα. Καταλήγω ότι μάλλον δεν είναι γνώρισμα της φυλής, μάλλον πρέπει να
βρίσκεται σε πολύ  μικρές ποσότητες στο DNA μας. Έχω δει πολλές προσπάθειες
"οργάνωσης" να μην υλοποιούνται. Αυτό όμως δεν συμβαίνει ότι πρέπει να τα
παρατάμε, έχουμε πολλά να κάνουμε και σε θέλουμε μαζί μας.
Και ενώ λοιπόν πρέπει να γίνουν γίνουν χίλια δυο πράγματα πριν καταφέρουμε να
έχουμε το debconf στην Ελλάδα ο Μανώλης πήγε και έκανε το debconf.gr,
πιστεύεις Μανώλη ότι αυτό έλειπε? Ένα site και μάλιστα με αυτό το όνομα?
Δηλαδή όλη η οργάνωση θα γίνει μέσω ενός site? Ρώτησες στο Debconf-team αν
μπορείς/πρέπει να κάνεις το συγκεκριμένο site με αυτό το όνομα? Πήρες την
γνώμη κάποιου άλλου? Αυτή η απόφαση ήταν μόνο δική σου ή το αποφασίσατε
κάποια άτομα να το κάνετε μαζί?
Θα μου πεις είναι κακό? Για μένα ειναι και δεν αναφέρομαι στο ίδιο το Site
αλλά στο όνομα. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν έκανες αυτή την κίνηση και
έβγαζες ένα site του τύπου www.manolis-for-debconf-in-Greece.gr ή ότι άλλο
ήθελες, την μόνη γνώμη που θυμάμαι σχετικά με το site είναι αυτή του Zvr,
αλλά προφανώς δεν την έλαβες υπ οψη σου.
 Ένα τέτοιο site από την φύση του είναι προσωρινό (μέχρι να γίνει ή να μην
γινει το debconf στην ελλάδα) άρα η επιλογή του ονόματος (για μένα) είναι
λάθος. Αν έχεις κάτι ποιο μόνιμο στο νου σου κακώς δεν μπήκε μέσα
στο .debian.gr όπως είναι για παράδειγμα το events.debian.gr
Αναρωτιέμαι αν έχει ξεκινήσει κανείς site για το debconf8. Ότι βρήκα ήταν κάτω
από το wiki του debian.org
Ναι εμείς οι Έλληνες πρωτοπορούμε για ακόμα μια φορά. Ας σκοτωθούμε όμως εν τω
μεταξύ.

 Υ.Γ.  Μανώλη πιστεύω ότι πραγματικά πρέπει να κάνεις κάτι με το ύφος που
γράφεις μερικές φορές, (προβοκατόρικα όπως το λες). Δεν το λέω για να σε
κατηγορήσω πάρ το απλά ως μια φιλική συμβουλή.

Νικος

Disclamer: Το παραπάνω η-μήνυμα εκφράζει προσωπικές απόψεις και δεν έχει σκοπό
να βλάψει άτομα προσωπικά ή ηθικά, δεν αποτελεί μομφή για κανέναν και δεν
έχει σκοπό την πυροδότηση “έντονων” συζητήσεων (γνωστά και ως flamewars)