ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [sepellak-discuss] to problhma pou prepei na lysoume

Na pw merika sxolia stis prwtes apanthseis sas
@Kostas Boukouvalas

Oi pistopoihseis einai kati pou xreiazetai pia sthn agora plhroforikhs. Mia
pistopoihsh apodeiknuei oti xereis se kapoio bathmo ena ergaleio.
Otan thn exeis, exeis allo ena xarti sto trapezi twn diapragmateusewn me ton
ergodoth kai se bohtha na diekdhkhseis kati kalytero.
Nai einai ena proion pou kostizei kai apo to opoio polloi bgazoun xrhma.
Kapoies pistopoihseis einai xrhsimes kaipoies oxi.
Polles fores ean mia etaireia thelei na einai axousiodothmenos synergaths mia
allhs, tote einai ypoxrewmenh na exei stelexh pistopoihmena sta antistoixa
proionta.
Epishs sto http://certcities.com/editorial/features/story.asp?EditorialsID=95
mporeis na deis to top 10 twn pistopoihsewn gia thn amerikanikh agora
ergasias. Noumero 10 LPIC-2 LINUX
Noumero 1...RHCE Redhat Linux (gia dianomh Enterprise server).
H Redhat den exei exetash tou styl...pas ston ypologisth kai apantas se
errwthseis multiple test.
Exei Lab exam. Pas mesa, sou dinoun ta CD me to RHEL kai sou lene...edw exoume
ena server, kane installation opws leei auto to xarti, mesa se trisimish
wres.
Meta pas se allo dwmatio kai sou lene: Autos o server exei auta ta
problhmata...ftiaxto.
Paromoies einai kai oi pistopoihseis tou SLES
Dystyxws omws kamia apo tis duo den prosferetai sthn Ellada.
To plhsiestero exetastiko kentro gia Novell SLES einai sth Sofia.
De tha eprepe o sepellak na kanei kati?

@Theodore Soldatos
To thema einai ti exoun oi epixeirhseis. Exoun oi epixeirhseis Linux?
To SLES 10 einai h pio prosfath dianomh Linux gia etairiko server, exei
oikonomikoteres sundromes apo to RHEL kai prosferei apisteutes texnologies se
asfaleia kai virtualisation. Kai loipon? Poios to poulaei? Poios to
diafhmizei sta periodika, sta radiofwna, sth thleorash kai stous stathmous
tou metro?
Poios to yposthrizei?
Poios tha apanta se 24x7 support queries?
O Sepellak kati prepei na kanei me auto.

@ Stefanos Kouzof
Symfwnw mazi sou. Anagastika auto-ekpaideuomaste.
H katastash allazei alla xreiazetai kati parapanw. Na doume ti tha petyxei o
sepellak. Xreiazomaste omws kai kallous filous! PX poios poulaei servers? Tha
xarei na mas bohthisei. Poios poulaei emporika killer-apps gia to Linux?
Na exoume kales sxeseis kai me autous.

πλοήγηση μηνυμάτων