ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Oracle unbreakable Linux

On 11/3/06, IOANNIS MANOLOUDIS <alien [ at ] ath [ dot ] forthnet [ dot ] gr> wrote:

> Ε, δεν ρωτούσα αυτό. Ρωτούσα ποιά είναι ακριβώς τα στοιχεία/features
> αυτά που του επιτρέπουν να κοιτάξει στα μάτια το ZFS.
>

> Φιλικά,
> Θανάσης

Analytika mporeis na deis edw:
http://oss.oracle.com/projects/ocfs2/documentation/

Synoptika to ocfs2 einai cluster aware. Mporeis na ftiaxeis clusters...fthna
clusters kai an kati sumbei se ena node to ocfs2 sou dinei egguyhseis gia
data integrity kai failover.
Kati tetoio pio prin mono to ZFS mporouse na sto dwsei toso kala. Ekei mporeis
na exeis pools me sklhrous kai na bgazeis kai na bazeis sklhrous anaboulish.
Akoma kai an sou peftane to ZFS exei dunatothtes na sou egguhthei thn
akeraiothta twn dedomenwn me mhxanismous checksum.

Χαιρετώ ξανά,

Αν δεν σε πειράζει μεταφέρω ξανά την συζήτηση στην λίστα...Ελπίζω να
είναι το ίδιο ενδιαφέρουσα και για τους υπολοίπους.

Έριξα μια ματιά στο link που έστειλες (ευχαριστώ) και κατέληξα στα
εξής συμπεράσματα, τα οποία παραθέτω για σχολιασμό.
Νομίζω ότι το ZFS επαναπροσδιορίζει σε σημαντικό βαθμό τον τρόπο με
τον οποίο χειρίζεται κανείς το τοπικό (και μόνο) storage ενώ το ocfs2
παραμένει σε πολλές έννοιες παραδοσιακό, προσθέτοντας όμως δυνατότητες
στο clustering, όπως τονίζεται σε αυτά που διάβασα. Για αυτό και θα
επιμείνω στην άποψη ότι πρόκειται για ανόμοια πράγματα με ανόμοιους
στόχους και δεν μπορούν να συγκριθούν.
Από την άλλη, μου έκανε έκπληξη ότι είδα κάποιες αναφορές στο NFS στις
παρουσιάσεις τους. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα ήθελα να αντικαταστήσω τα
file primitives με filesystem primitives για όλες τις κατηγορίες
εφαρμογών. Εννοείται ότι αν τρέχεις κάποια τεράστια ΒΔ (π.χ.
...oracle!), ίσως να έχει νόημα να μιλάς σε επίπεδο filesystem και όχι
file, αλλά οι περισσότεροι "ποταποί" σκοποί που μου έρχονται στο μυαλό
εξυπηρετούνται και από το NFS.

Φιλικά,
Θανάσης

Giannhs