ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptop me anoixto logismiko se fitites

  • Subject: Re: laptop me anoixto logismiko se fitites
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 24 Apr 2007 16:59:42 +0300
On Tuesday 24 April 2007 14:20, Dimitris Korbetis wrote:
> Η αλήθεια είναι οτι η επιλογή της διανομής δεν έχει και τόση
> σημασία - πρέπει να πούμε κάτι όμως για να αρχίσουμε (και να
> αποφύγουμε τη γνωστή συζήτηση για τη διανομή). Αυτό πού έχει
> σημασία είναι να μπορέσει να βγεί γρήγορα κάτι πρακτικό και
> εύχρηστο που να μπορεί ο κάθε πωλητής/καταστηματάρχης να το
> εγκαταστήσει χωρίς προβλήματα αλλά και να είναι εύκολο στη χρήση.
> Απο κεί και πέρα ο κάθε φοιτητής η χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει
> οτι θέλει

Αν πάει καλά, να είσαι σίγουρος ότι θα ζητηθούν και άλλες διανομές
ούτως ή άλλως, οπότε δεν ανησυχώ γι' αυτό :-)

> Αν κάποιος έχει σοβαρές αντιρήσεις για την αρχική διανομή και
> επιχειρήματα ας τα πεί και ας προτείνει κάτι εναλλακτικό αλλά σε
> κάθε περίπτωση ας καταλήξουμε σε κάτι το αργότερο ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
> ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε.

καλά δεν είναι δα ότι είμαι και κάθετα αντίθετος με ubuntu, απλά
ξέρεις είναι αυτή η αίσθηση πικρίας που αφήνει ένα μισό OS :-)
πλάκα κάνω, ubuntu is fine.

> πιστεύω οτι σημαντικό θα ήταν να σκεφτούμε και τα παρακάτω:
>
> αν κάποιος θέλει να βοηθήσει εθελοντικά, τι θα μπορούσε να
> προσφέρει ? και πώς θα μπορούσε να συντονιστεί η όλη προσπάθεια ?

αυτό ακριβώς ήμουν έτοιμος να ρωτήσω. Οκ, να βοηθήσουμε, τι ακριβώς
πρέπει να κάνουμε; Μιλάμε για τηλ. support? (Άστο καλύτερα :-)
hw testing, Q/A? contributions στο ubuntu? custom cds?

μου φαίνεται οκ.