ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptop me anoixto logismiko se fitites

  • Subject: Re: laptop me anoixto logismiko se fitites
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 24 Apr 2007 20:59:49 +0300
On Tuesday 24 April 2007 16:59, Konstantinos Margaritis wrote:
> καλά δεν είναι δα ότι είμαι και κάθετα αντίθετος με ubuntu, απλά
> ξέρεις είναι αυτή η αίσθηση πικρίας που αφήνει ένα μισό OS :-)
> πλάκα κάνω, ubuntu is fine.

τώρα που το σκέφτομαι, γιατί όντως να περιοριστούμε σε μια διανομή;
Δηλαδή, εφόσον υπάρχουν ένα σωρό sites τύπου linuxlaptop, κλπ, γιατί
να αναγκάσουμε τους χρήστες να περιοριστούν σε μια διανομή, ασχέτως
πόσο καλή είναι; Γιατί να μην στοχεύσουμε εξ αρχής τουλ. στις
μεγαλύτερες; Έτσι έχεις άμεσα και όλους τους ενδιαφερόμενους που
πιθανόν να μη συμφωνούν λόγω επιλογής της διανομής, π.χ. τους
developers του Fedora, OpenSuse, Gentoo, Debian, κλπ. Δε λέω να
διαλέξουμε κάθε εξωτική διανομή, αλλά γιατί να περιοριστούμε και να
χάσουμε όλο αυτό το expertise των ανθρώπων που ενδιαφέρονται;

Όπως το φαντάζομαι -και αν το φαντάζομαι σωστά κιόλας- μάλλον μιλάμε
για ένα δικτυακό τόπο τύπου linuxlaptop, εξελληνισμένου και
εξειδικευμένου για μερικά συγκεκριμένα μοντέλα laptops. Από τη μία
καλό είναι να είναι συγκεντρωμένη αυτή η πληροφορία, από την άλλη,
ορισμένες πληροφορίες π.χ. για το debian, είναι ήδη συγκεντρωμένες σε
διάφορα sites -συμπεριλαμβανομένου και του debian.gr.

Τεσπα, απλώς αναφέρω τις σκέψεις μου.