ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptop me anoixto logismiko se fitites

Πίσω από την ιδέα του Κ. Μαργαρίτη είχα την παρακάτω σκέψη και ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας.
ΠΡΕΠΕΙ να είναι μία διανομή ή μπορούν να είναι περισσότερες από μία?
Μπορούμε κάλλιστα αντί να επικεντρωθούμε σε μία διανομή να επικεντρωθούμε σε μια ομάδα εφαρμογών ανά λειτουργία.
Να έχουμε π.χ. evolution για mail, firefox για browsing openoffice.org για office κτλ.
Αν τώρα βρεθούν ομάδες ανθρώπων που αυτό θέλουν να προσαρμόσουν αυτές τις λειτουργίες στην διανομή
της προτίμησής τους όπως π.χ. fedora, debian, ... τότε μπορούν εθελοντικά να το κάνουν.
Οι εταιρίες που θα θελήσουν να πουλήσουν τα laptop με linux θα μπορούν έτσι να κατεβάσουν
από το διαδίκτυο την διανομή που πιστεύουν ότι τους “κάνει” καλύτερα και να εγκαταστήσουν αυτή.
Εκ των πραγμάτων πρέπει η διανομή αυτή να είναι generic καθώς είναι απίθανο να δουλεύει out-of-the box σε όλα τα Laptop.
Οπότε η πρόταση μου είναι να δημιουργηθεί μια generic διανομή/διανομές και αν κάποια μεγάλη εταιρία θέλει να γίνουν ειδικές
προσαρμογές σε αυτή τη διαμονή για να το πουλήσουν με ένα συγκεκριμένο δικό τους προιόν μπορούν να στείλουν στην ομάδα των
ανθρώπων που ασχολούνται με τη διανομή που την ενδιαφέρει, laptop για δοκιμή και development.
Εφόσον χρειάζονται επιπλέον ρυθμίσεις/προσαρμογές είναι στην ευχέρεια της ομάδας
ανάπτυξης αν οι αλλαγές αυτές θα γίνουν με πληρωμή ή όχι.
Επίσης δεν ξέρω αν μπορούμε με κάποιον τρόπο να βοηθήσουμε τα ΕΡΓΑ που θα συμπεριληφθούν με το να γίνει μια επιμέλεια
π.χ. στις μεταφράσεις από μια εταιρία που ασχολείται με τέτοιου
είδους πράγματα.
Να αναλάβουν οι εταιρίες να συγγράψουν οδηγούς για αυτές τις εφαρμογές που
θα διατεθούν πίσω στην κοινότητα με κάποια ελεύθερη άδεια χρήσης.
Μια σκέψη εκανα....

Νίκος