ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptop me anoixto logismiko se fitites

Την 24/4/2007, Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr> έγραψε:
On Tuesday 24 April 2007 20:30, Alexios Zavras wrote:
> Oxi support (prwtogenes).  Ayto tha to dwsei o pwlhths toy
> mhxanhmatos. Alla mporoyme na ton bohthhsoyme me documentation,
> p.x.:
> odhgies me apla bhmata pws kaneis X h Y.
>
> Nai se hw testing, bebaia.
> Pithanotata nai se custom CDs.
> An bgei kai tipota, contributions upstream.

Ωραία, εδώ βγαίνει ένα θέμα:

πως ορίζεται το contribution; localization? driver development?
applications development? other?

Για πολλά θα υπαρχει πρόβλημα: δηλαδή, σε πολλά νέα laptops πιθανόν να
υπάρχει νέο εξωτικό hardware, π.χ. wireless, το οποίο να μην
υποστηρίζεται από το linux -ανεξαρτήτως διανομής. Τι απαιτήσεις θα
έχει ο κατασκευαστής ώστε να πουλήσει ubuntu (ή οποιαδήποτε άλλη
διανομή) τη στιγμή που μπορεί να μην παίζουν όλα τα features του
laptop; Αν μιλάμε για εθελοντές, νομίζω ότι δε μπορεί να έχει καμία.

Εγώ προσωπικά θα πρότεινα τουλ. να υπάρχει ένα αρκετά σοβαρό και
τακτικό sponsoring, όχι σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο -αν και για
συγκεκριμένες περιπτώσεις ίσως να αξίζει τον κόπο, όπως για wireless
drivers (σφήνα: προτείνω τον Νίκο Κοσσιφίδη, που δουλεύει ήδη στο
madwifi) - αλλά σε κάποιο φορέα όπως το Hellug, ο οποίος θα
αποφασίζει έπειτα που θα διαθέσει το ποσό αυτό.

Κώστας

Όσον αφορά το hardware έχω μια εικόνα, ειδικά στο κομμάτι των wireless
drivers, και μπορώ να βοηθήσω αν χρειαστεί και να γράψω κάτι. Φυσικά
σε εθελοντική βάση, αν υπάρξει ενδεχόμενο sponsoring κι εγώ θα
προτιμούσα να πάει στο Hellug που μπορεί να διαχειριστεί με μεγαλύτερη
διαφάνεια το όλο θέμα, εξ' άλλου προσωπικά μπορώ να βρω h/w για
δοκιμές ή να το συζητήσω με τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας του
linux-wireless. Επίσης υπάρχει και το Linux foundation που υποστηρίζει
διάφορους κορυφαίους developers και θα μπορούσαμε να κινηθούμε και
προς τα εκεί.

--
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)
Nick

πλοήγηση μηνυμάτων