ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: laptop me anoixto logismiko se fitites

Στις 25-04-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 08:42 +0300, ο/η Alexios Zavras
έγραψε:

> profanws milame gia OLA na paizoyn swsta:
> wireless, bluetooth, plhktra othonhs: fwteinothta,
> eksodos gia presentations, suspend me kapaki, klp.
> alliws giati na parei kapoios linux?

> mexri stgmhs to endiaferon einai apo mas, ki oxi apo toys pwlhtes.
> ara kai apla na mas daneisoyn mhxanaki gia dokimes, kalo tha'nai...

Αν μπορούμε  να βοηθήσουμε σε κάτι, ως LF, ευχαρίστως. Κάποια μηχανήματα
μπορούμε να τα ζητάμε για review από shops/αντιπροσωπείες, αλλά  μένουν
εντός εταιρείας πάντα - που μάλλον δεν σας εξυπηρετεί.

Φιλικά,

--Δημήτρης Καλαμαράς

πλοήγηση μηνυμάτων