ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΟΧΙ στο MS OOXML από τον οργανισμό ISO (για τώρα)

  • Subject: Re: ΟΧΙ στο MS OOXML από τον οργανισμό ISO (για τώρα)
  • From: Faidon Liambotis <paravoid [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Wed, 12 Sep 2007 21:49:38 +0300
Spiros Bolis wrote:
> Kata poly megalo pososto ayto ofeiletai sthn ep'imonh, xwris ysteries
> doyleia toy Antwnh toy Xristofidh, antiproedroy toy FFII kai kapoiwn
> allwn poy doylepsan systhmatika panw s' ayto
>
> http://www.ffii.gr/ooxml
Δεν ξέρω αν ο Αντώνης διαβάζει αυτήν εδώ τη λίστα οπότε και τον κάνω Cc.
Αντώνη, μπορείς να διαβάσεις το thread αν δεν είσαι εγγεγραμμένος από το
αρχείο στο web[1].

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις προσπάθειες σου τόσο σε ό,τι έχει να κάνει
με τον ΕΛΟΤ όσο και στην γενικότερη δουλειά του FFII.

Τα θέματα αυτά είναι σημαντικά αλλά και ευαίσθητα και απαιτούν ιδιαίτερο
κόπο και χρόνο για να ασχοληθεί κανείς.

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους (αν και φαντάζομαι) αλλά εγώ σου είμαι
ιδιαίτερα ευγνώμων. Να σαι καλά!

Φιλικά,
Φαίδων

1: