ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΟΧΙ στο MS OOXML από τον οργανισμό ISO ( για τώρα )

Ευχαριστώ για τις ευχαριστίες :-)  Ναι, είμαι γραμμένος σ᾽ αυτή τη
λίστα.

Ένα πρόβλημα που παρατηρώ ότι υπάρχει είναι ότι η κοινότητα δεν
ενημερώνεται επαρκώς για το τι κάνουμε. Η μεγάλη δυσκολία είναι, κατά
τη γνώμη μου, πως όταν οι εξελίξεις τρέχουν, είμαστε τόσο φορτωμένοι
ώστε είναι δύσκολο να βάλουμε στο κεφάλι μας τον επιπλέον μπελά να
σκεφτεί τι είναι δημοσιοποιήσιμο και τι δεν είναι, ή τι ο κόσμος θα
ήθελε να ξέρει· οπότε απλά δουλεύουμε κεκλεισμένων των θυρών.

Ένας τρόπος να βοηθήσει κάποιος θα ήταν να συμμετέχει στις κλειστές
λίστες και να διαλέγει το τι θα βγάνει απ᾽ έξω. Φυσικά υπάρχουν κι
άλλοι τρόποι. Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει προσωπικό.

πλοήγηση μηνυμάτων