ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

On 12/10/07, Lefteris <lsidir [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:
> Gia mena 2 einai ta zhthmata:
>
> 1. den mporei ena kratiko kanali na apoklhei apo thn enhmerwsh mia
> omada an8rwpwn (aytous pou den exoun win/mac sta pcia tous) kai
> 2. den mporeis na 3ekinas mia diadikasia psifopoihshs ths newterhs
> ellhnikhs istorias kai ayto na to kaneis me ena proprietary format.
> Ama dld. ayth h etaireia se 100-200 xronnia klhsei kai e3afanistei apo
> proswpou ghs den 8a exoume kanena tropo na doume kai na epe3ergastoume
> ayth thn plhroforia. Yparxoun kapoia kala ar8ra sto dyktio gia thn
> anagkh xrhshs open formats eidika se perptwseis opws ayth.

πολύ σωστά σημεία θίγεις Λευτέρη. Διατηρώ μόνο κάποιες επιφυλάξεις
στις λεπτομέρειες που δεν είναι και τόσο σοβαρές σε αυτό το σημείο
(ένα παράδειγμα είναι πως έως κάποιο βαθμό θεωρώ πως ΕΙΝΑΙ
επιτρεπτό/θεμιτό η ΕΡΤ να αποκλείει κάποιες ομάδες - π.χ. αν εσύ
επιλέξεις να έχεις Amiga δεν μπορείς να απαιτείς από την ΕΡΤ να σου
δώσει πρόσβαση στο περιεχόμενο. Φυσικά τέτοιες λεπτομέρειες θα πρέπει
να τις πάρουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας όταν γράψουμε το τελικό
προσεγμένο κείμενο αλλά για την ώρα δεν είναι τόσο καίριες)

> Kai telos, ama 8eloume na eimaste ligo pio dhmiourghkoi, h diamartyria
> einai ena prama alla kati akoma kalhtero 8a htan na proteinoume na
> dhmiourgh8ei mia omada apo thn pleyra mas pou 8a mporouse isws na tous
> parousiasei tis ennalaktikes lyseis kai tous tropous ylopoihseis panw
> sto idi yparxon systhma (kati san ena add-on).

αυτό προτείνω κι εγώ και προσφέρομε για ένα σοβαρό τμήμα της δουλειάς:
την σύνταξη επιστολής/ων προς την ΕΡΤ. Φυσικά δεν έχω κάποια
credentials για να σας παρουσιάσω[1] και το μόνο που μπορώ να προσφέρω
είναι διαφάνεια: Γράφω μια επιστολή προς την ΕΡΤ ανοιχτά και με τη
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ σας και ΜΟΝΟΝ εφόσον το ΤΕΛΙΚΟ κείμενο σας βρίσκει σύμφωνους
συνυπογράφετε.

[1] Σημειώστε πως ο μόνος λόγος που προσφέρομαι χωρίς να μπορώ να σας
πείσω για την καταλληλότητα μου είναι πως πιστεύω ότι ακόμα κι αν κάνω
βλακείες ο χαμένος χρόνος δεν θα αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα
(παλαιότερα θα πρότεινα τον hellug αλλά με έχει απογοητεύσει αρκετά
ώστε πλέων να μην τον εμπιστεύομαι)