ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

On Tuesday 11 December 2007 20:45, Apollon Koutlidis wrote:
> Είσαι σίγουρος για αυτό; τελευταία φορά που κοίταξα η ΕΡΤ ήταν ΝΠΙΔ
> και παρ' ότι η λειτουργία της διέπεται από ειδικό νομικό πλαίσιο δε
> νομίζω ότι η δήλωσή σου πλησίαζει στο ελάχιστο την πραγματικότητα.

Είμαι εγώ σίγουρος, ναι. Το ΝΠΙΔ δεν λέει απολύτως τίποτε, "Ανήκει στο
δημόσιο τομέα και εποπτεύεται από τον Υπουργό Επικρατείας"
(http://www.ert.gr/ertae/etaireia/etaireia.asp).

Επίσης, (από http://www.ert.gr/ertae/etaireia/euthini.asp)

"Η ΕΡΤ Α.Ε., σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο, έχει σκοπό την
ενημέρωση, μόρφωση και ψυχαγωγία του ελληνικού λαού. Στο πλαίσιο αυτό
μεριμνά:
* για την πρόσβαση στην ενημέρωση όλων των πολιτών και κατοίκων της
χώρας μέσω:
..."

ανήκουμε φαντάζομαι στον ελληνικό λαό και είμαστε πολίτες και κάτοικοι
της χώρας σωστά; Δε βλέπω γιατί θα πρέπει λοιπόν να δεχόμαστε αβίαστα
όλες τις παραλήψεις ενός δημόσιου φορέα τον οποίο μάλιστα πληρώνουμε
και έμμεσα (μέσω φόρων) ΚΑΙ άμεσα (μέσω λογαριασμών ΔΕΗ). Θέλω να
πιστεύω ότι η καλή συμπεριφορά που δείξαν τώρα θα συνεχίσει να
υφίσταται, γιατί σε τελική ανάλυση δεν είναι το θέμα αν θα λειτουργεί
με το Ubuntu/SuSe/whatever που είναι της μόδας τώρα και αυτό ξέρουν ι
περισσότεροι, το θέμα είναι να συνεχίσει αυτή η πρόσβαση να παραμένει
ανοιχτή για πολλά χρόνια και για επόμενες μελλοντικές πλατφόρμες που
ακόμη δεν τις ξέρουμε ίσως.