ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

On Tuesday 11 December 2007 23:44, Yiorgos Adamopoulos wrote:
> Το γεγονός πως είναι ΝΠΙΔ δεν σημαίνει πως έχει απωλέσσει τον
> Δημόσιο Χαρακτήρα της.  Όσο για την αντισυνταγματικότητα, δεν είμαι
> τόσο σίγουρος πως μπορεί κανείς να επικαλεστεί το Άρθρο 5Α (I am
> not a lawyer, but I play one on the Net).

(κάνω paste από το
http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=6)

<quote>
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει.
Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο
μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους
εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας
δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η
διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται
ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους
αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των
άρθρων 9, 9Α και 19.
</quote>

Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να εφαρμοστεί εδώ. Η μάλλον θα μπορούσε αν η
ΕΡΤ δεν έδειχνε σημάδια καλής θελήσεως πράγμα που κάνει. Μένει να
δούμε πως θα εξελιχθεί, όχι όμως ότι είναι το μοναδικό θέμα -το θέμα
των αδειών χρήσης είναι επίσης σημαντικό, αλλά θα θεωρήσω ότι θα
επιδείξουν την ίδια προθυμότητα να το κοιτάξουν όπως είπαν ότι θα
κοιτάξουν και το θέμα της πρόσβασης.