ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Denmark in Open Standards Breakthrough

On Dec 14, 2007 6:55 PM, George <email [ at ] freemail [ dot ] gr> wrote:

> Kalo genika to neo, alla to ooxml pou kolaei me thn perigrafh?
>
> Giorgos

> Open-source [ at ] grnet [ dot ] gr

Ε... έπρεπε κάπως να χώσουν και την MS στο κόλπο... Φαντάζομαι τι
πιέσεις, απειλές και λεφτά κάτω από το τραπέζι δέχτηκαν για να
συμπεριλάβουν και το OOXML ως γκουχ ανοικτό πρότυπο... Προφανώς
πάτησαν πάνω στην - σε εξέλιξη όταν συντάχθηκε το κείμενο της
τροπολογίας - αίτηση της MS να γίνει το OOXML ISO standard.

Κι εγώ διαβάζοντάς το παραξενεύτηκα και ανησύχησα... Ελπίζω τώρα που
απορρίφθηκε η αίτηση της  MS να το αφαιρέσουν και αυτοί από τη λίστα
τους. Το σημαντικό είναι ότι ευτυχώς λένε ότι και τα δύο πρότυπα OOXML
και ODF πρέπει να υποστηρίζονται υποχρεωτικά και έτσι θα είναι δύσκολο
να ρίξουν το ODF για χάρη του OOXML με πλάγιες μεθόδους.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras