ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Denmark in Open Standards Breakthrough

> Κι εγώ διαβάζοντάς το παραξενεύτηκα και ανησύχησα... Ελπίζω τώρα που
> απορρίφθηκε η αίτηση της  MS να το αφαιρέσουν και αυτοί από τη λίστα
> τους.

Δεν απορρίφθηκε ακόμη.

> Το σημαντικό είναι ότι ευτυχώς λένε ότι και τα δύο πρότυπα OOXML
> και ODF πρέπει να υποστηρίζονται υποχρεωτικά και έτσι θα είναι δύσκολο
> να ρίξουν το ODF για χάρη του OOXML με πλάγιες μεθόδους.

Μια χαρά μπορούν να το ρίξουν. Αν ο δημόσιος διαγωνισμός λέει "θέλω να
υποστηρίζεται ODF και OOXML", θα μπορούσε μια χαρά να λέει και "θέλω
Microsoft Office". Μόνο το MS Office θα υποστηρίζει και τα δύο (το
OOXML κατ᾽ ουσίαν, το ODF με plugins και μόνο τύποις). Αποτέλεσμα: ο
δημόσιος τομέας θα έχει παντού MS Office, τα έγγραφα θα κυκλοφορούν σε
.docx, και μάλιστα θα αναρτώνται στα web sites πλέον με το νόμο, αφού
θα είναι πρότυπα ISO.

Αυτό είναι βέβαια το πλάνο της Microsoft. Στην πραγματικότητα δεν
πιστεύω ότι θα δουλέψει όπως το σκοπεύουν, ακόμα κι αν καταφέρουν να
το περάσουν στον ISO (που καλό είναι να μην το καταφέρουν).