ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Το ελεύθερο λογισμικό κερδίζει έδαφος...

On Dec 18, 2007 2:14 PM, Theodoros G. Karounos <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr> wrote:

> Την περασμένη εβδομάδα, η ολλανδική Βουλή ψήφισε τη χρήση ελεύθερου
> λογισμικού σε όλες τις ολλανδικές δημόσιες υπηρεσίες. Είχε προηγηθεί
> το Βέλγιο, που έλαβε ανάλογη απόφαση το 2006 με εφαρμογή από τις αρχές
> του 2008, ενώ ελεύθερο λογισμικό χρησιμοποιούν πλέον οι δήμοι της
> Βιέννης, του Μονάχου, αλλά και οι υπηρεσίες της Μασαχουσέτης.
>
> Αν δεν είστε καν σίγουροι τι σημαίνει ο όρος ελεύθερο λογισμικό (free
> software), όπου να 'ναι θα μάθετε. Τα ιδιαίτερα αυτά προγράμματα έχουν
> ξεφύγει για τα καλά από τον στενό κύκλο των ειδικών και έχουν
> [...]

Πολύ καλό άρθρο. Μου άρεσε ιδιαιτέρα η παρομοίωση του λογισμικού με
σφυρί... Αποδίδει αρκετά καλά την ουσία και τη φιλοσοφία του ελεύθερου
λογισμικού. Άντε να τα ακούμε κι εμείς (ως χώρα) και να αρχίσουμε να
σπάμε την εξάρτησή μας από μονοπώλια και ελαττωματικά εκ σχεδιασμού
εργαλεία.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras