ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Το ελεύθερο λογισμικό κερδίζει έδαφος...

  • Subject: Re: Το ελεύθερο λογισμικό κερδίζει έδαφος...
  • From: ndemou [ at ] gmail [ dot ] com
  • Date: Tue, 18 Dec 2007 18:31:21 +0200
On 12/18/07, Konstantinos Togias <ktogias [ at ] math [ dot ] upatras [ dot ] gr> wrote:
> [...]
> Πολύ καλό άρθρο. Μου άρεσε ιδιαιτέρα η παρομοίωση του λογισμικού με
> σφυρί... Αποδίδει αρκετά καλά την ουσία και τη φιλοσοφία του ελεύθερου
> λογισμικού.

η παρομοίωση ήταν όντως πολύ καλή αλλά δυστυχώς το άρθρο συνεχίζει την
παράδοση που θέλει τα ΜΜΕ να συγχέουν ανοιχτό λογισμικό με ανοιχτά
πρότυπα,  προγράμματα με έγγραφα και ανοιχτά πρότυπα με διεθνή
πρότυπα. Όταν οι δημοσιογράφοι, που ενημερώνουν τον πολύ κόσμο, δεν
κάνουν μια σοβαρότερη προσπάθεια να καταλάβουν τουλάχιστον τις
θεμελιώδεις διαφορές, σε ένα άρθρο που υποτίθεται ότι γράφτηκε για να
διδάξει τα βασικά περί των εν λόγω εννοιών, τότε θα πρέπει να
ανησυχούμε πολύ για το πόσο εύκολα η πολεμική μηχανή PR της Microsoft
μπορεί να στρεβλώνει τα πράγματα (έχετε προσέξει πόσο ολοένα και πιο
"ανοιχτή" γίνεται κάθε μήνα που περνάει η Microsoft?)

πλοήγηση μηνυμάτων