ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Denmark in Open Standards Breakthrough

On Tuesday 18 December 2007 12:34:47 ndemou [ at ] gmail [ dot ] com wrote:
> προσωπικά έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω με πια λογική δηλώνουν ότι το
> ooxml καλύπτει αυτά τα δύο κριτήρια (ειδηκά το πρώτο):
>
>     * the standard must be freely implementable without *economic*,
> political or *legal* constraints on its implementation and use, now or
> in the future; and
>     * the standard should be managed and maintained in an open forum
> via an open process (standardisation organisation).

Σιγά το δύσκολο. Για το πρώτο ερώτημα, θα σου πουν ότι δεν υπάρχουν
οικονομικοί περιορισμοί αφού μπορείς να κατεβάσεις το standard από το
website της Ecma, και ότι και καλά δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί
αφού σου έχουν δώσει το OSP
(http://www.microsoft.com/interop/osp/default.mspx).

Για το δεύτερο θα σου πουν ότι το ooxml το διαχειρίζεται και το
συντηρεί με ανοιχτό τρόπο η ECMA.