ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source banners

>Symfono gia to *eleythero logismiko* enanti tou* anoiktou*. Tairiazei
> perissotero ston skopo. Paramenei to kleisto logismiko os antitheto?

νομίζω το αντίθετο του ελεύθερου είναι το proprietary. αν το ιδιόκτητο δεν
είναι καλή μετάφραση, ας βρούμε μία καλύτερη.

προσωπικά και το ιδιόκτητο μ' αρέσει, γιατί έτσι τονίζεται πως στο ιδιόκτητο
λογισμικό ο τελικός χρήστης δεν αγοράζει ένα προϊόν αλλά μια άδεια χρήσης με
τους αντίστοιχους περιορισμούς. οπότε ιδιοκτήτης παραμένει η εταιρία
παραγωγής του λογισμικού.
http://en.wikipedia.org/wiki/Proprietary

σε αντίθεση με το ελεύθερο (ελευθερία 0)
http://www.fsf.org/licensing/essays/free-sw.html

--
nikos roussos

πλοήγηση μηνυμάτων