ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source banners

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: open-source-bounces [ at ] grnet [ dot ] gr εκ μέρους Maria M
Αποστολή: Σαβ 9/2/2008 12:23 πμ
Προς: open-source [ at ] grnet [ dot ] gr
Θέμα: Re: [Open-source] Open source banners

> [...]

>   eidous banner theloume*. Prosopika tha mou arese ki emena to 3o eidos
>   kai to proto einai ligo dyskolo mias k den exoume ousiodi logos. An theloume
>   os pleiopsifia to 3o eidos, parakalo *theste tis protaseis sas os pros
>   to ti antikeimeno proteitene gia antiprosopeia tis kathe pleyras*. Tha
>   ithela i protasi na einai *safis*, na perigrafei *giati pisteyete oti
>   antiprosopeyei tin kathe pleyra* kai an mporeite, na skefteite ena *
>   motto*. Taytoxrona tha skefto ki ego kai tha sas po kai episis tha do
>   poies protaseis einai ylopoiisimes apo apopsis eikonon.

Λοιπόν, αν κατάλαβα καλά το πρώτο banner δεν έτυχε καθολικής αποδοχής και πάμε σε νέο concept.
Ζητάς συγκεκριμένη πρόταση με συγκεκριμένα αληθινά αντικείμενα που να εκφράζουν την κάθε έννοια "free" vs "propriatery"

Λοιπόν, η ταπεινή μου πρόταση (αν τελικά επικρατήσει η πρόταση για banner της 3ης κατηγορίας):

free = ελεύθερο λογισμικό -> ΕΙΚΟΝΑ: ένα χαρούμενο μικρό παιδί με το laptop του.
propriatery = κλειστό λογισμικό -> ΕΙΚΟΝΑ: ένας υπολογιστής με αλυσίδα/λουκέτο.

Για σύνθημα δεν ξέρω, το "ελεύθερο και συμφέρει" είναι ωραίο.

>   - Ksekatharizoume oti milame gia *free software* (pou perilamvanei kai
>   to open source, opote no need to fight over it) vs *proprietary
>   software*. Gia to free software metafrazoume *"eleythero logismiko"*.
>   Gia to proprietary i mexri stigmis epikratousa apopsi einai to *"elegxomeno
>   logismiko" i "logismiko elegxomenis xrisis"*. Xreiazomaste protaseis i
>   symfonia gia to *proprietary*.

Δεν καταλαβαίνω με ποια έννοια χρησιμοποιείται  το "ελεγχόμενο".
Είναι κλειστό, απόλυτα κλειστό. Γιατί μας χαλάει;

--ΔΚ

πλοήγηση μηνυμάτων