ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Me8odeuseis sth diadikasia ekloghs ellhnikhs apostolhs gia OOXML

  • Subject: Re: Me8odeuseis sth diadikasia ekloghs ellhnikhs apostolhs gia OOXML
  • From: ndemou [ at ] gmail [ dot ] com
  • Date: Mon, 25 Feb 2008 16:14:25 +0200
On 2/25/08, Asteris Masouras <asterios [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:
> Στις 25/2/2008, ndemou [ at ] gmail [ dot ] com <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Το κείμενο (http://elot.ece.ntua.gr/te48/ooxml/2008-02-21-meeting) που
> προώθησα στη λίστα για ενημέρωση υπογράφεται από τον Αντώνη Χριστοφίδη,
> αναπληρωματικό μέλος της Τεχνικής Επιτροπής 48 του ΕΛΟΤ για το OOXML, εκ
> μέρους του ΕΜΠ, και πρώην αντιπρόεδρο του FFII.

ευχαριστώ Αστέρη και για να μην παρεξηγηθώ: δεν έχω κανέναν λόγο να
αμφιβάλω για την εγκυρότητα του κειμένου. Από την άλλη, πέρα απο το
γεγονός ότι το κείμενο δημοσιεύεται το elot.ece.ntua.gr (και ότι είναι
αληθοφανές) δεν έχω και κανέναν λόγο να πιστεύω σε αυτή. Είναι κρίμα
όταν πρόκειται για ένα τόσο σοβαρό θέμα να μην φαίνεται η ταυτότητα
του reporter , στερεί από το κείμενο το 90% του κύρους που θα μπορούσε
να έχει.

Αν κάποιος γνωρίζει τον Α. Χριστοφίδη ας του ζητήσει να υπογράψει με
το όνομα και την ιδιότητα του στο τέλος του κειμένου ή να συμπληρώσει
αυτά τα στοιχεία στο Author Home Page του ^Η^Η^Η^Η^Η... OK νομίζω ότι
έχω το email του οπότε κάνω cc.

> Στις 25/2/2008, ndemou [ at ] gmail [ dot ] com <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

αυτό το ερώτημα απαντήθηκε από εδώ: http://elot.ece.ntua.gr/te48/te48

τα υπόλοιπα παραμένουν: