ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Project Multi-Bike (Πολυήλατο) - Πρόσκληση συμμετοχής στην δημιουργία ανοιχτών βιώσιμων συστημάτων

  • Subject: Re: Project Multi-Bike (Πολυήλατο) - Πρόσκληση συμμετοχής στην δημιουργία ανοιχτών βιώσιμων συστημάτων
  • From: "Stefanos Kouzof" <kouzof [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 26 Feb 2008 18:23:21 +0200
2008/2/26 Dr George Blanas, Associate Professor <blanas [ at ] teilar [ dot ] gr>:

>  *Πρόσκληση συμμετοχής*

> Παρακαλούμε όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να μου αποστείλουν e-mail
> μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας ώστε να ενταχθούν σε ομάδες εργασίας,
> όπου θα καθορίσουν [α] πολυήλατο ή αυτοκίνητο, [β] επιθυμητή περιοχή
> (τεχνική, διοικητική, οικονομική) και [3] υποσύστημα (μηχανολογικό,
> ηλεκτρολογικό) και οποιαδήποτε άλλη συμπληρωματική πληροφορία θεωρούν ότι θα
> προσθέσει αξία στη συμμετοχή τους. Η συμμετοχή είναι ανοιχτή στους
> συναδέλφους που θα ήθελαν να λειτουργήσουν ως σύμβουλοι των ομάδων εργασίας
> σε εξειδικευμένα θέματα.

> [...]
αυτό, μου φαίνεται κάπως συγκεντρωτική(mail στον αποστολέα για εγγραφή),
χωρίς ελεύθερη αναδιανομή του αποτελέσματος (...site) και πολύπλοκη στη
διαχείριση (χωρίς software για καταγραφή ιδεών/συζητήσεων κλπ).
Ο καλύτερος τρόπος για να οργανωθεί μια τέτοια ομάδα είναι να δημιουργηθεί
ένα forum για τις συζητήσεις και ένα wiki για γνωσιακή βάση, και μετά να
αποσταλεί μια πρόσκληση ώστε όποιος θέλει να εγγραφεί αυτόματα και να
ασχοληθεί χωρίς περιορισμούς με αυτό που τον ενδιαφέρει.
Αντίστοιχη δουλειά και οργάνωση είχε γίνει στις ΗΠΑ για μελέτη για
φωτοβολταϊκή ενέργεια από τροχιά, από τον αμερικάνικο στρατό (!) :
http://spacesolarpower.wordpress.com/the-national-security-space-office-study/

-Moiazoun myrmigia oi anthropoi..
-Myrmigia einai kyrie mou, den apogeiothikame akoma!