ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Bill Gates & Kindall defend the open source methodology

  • Subject: Re: Bill Gates & Kindall defend the open source methodology
  • From: "Nick Demou" <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 20 Apr 2008 22:02:46 +0300
2008/4/20 Dimitris Glezos <dimitris [ at ] glezos [ dot ] com>:

>  >  (αρχαία ιστορία αλλά μαντεύω ότι λίγοι την έχουν προσέξει). Επίσης
>  >  παρόλο που πολλές[2] σελίδες στο internet συμφωνούν με την
>  >  αυθεντικότητα των παρακάτω, πρέπει να ομολογήσω ότι προσωπικά δεν έχω
>  >  διαβάσει το βιβλίο (και δεν περιμένω να το επανεκδόσει τους επόμενους
>  >  μήνες ο οίκος του[1])
>
>  Πάντως, για να είμαστε ακριβείς, τα παρακάτω δεν συνεπάγονται το $subject. :-)

ναι ομολογώ ότι αφέθηκα στην παγίδα του τίτλου ύφους Ciao :-)
Από την άλλη τα λόγια αυτά του κ. Gates είναι όσο κολακευτικά για το
open source όσο είναι δυνατόν να περιμένουμε για τα επόμενα χρόνια.

Μετά απο μερικά χρόνια ίσως οι ίδιοι μηχανισμοί που οδήγησαν τον Gates
--και αρκετούς άλλους πριν και μετά τον Rockfeller-- να μοιράσουν την
μισή τους περιουσία στους φτωχούς θα τον οδηγήσουν να παραδεχτεί ότι
το open source εξυπηρετεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις καλύτερα την
κοινωνική πρόοδο από ότι η κλειστή ανάπτυξη (αλλά ίσως να είμαι
υπερ-αισιόδοξος).

πλοήγηση μηνυμάτων