ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Discussion] *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

  • Subject: Re: [Discussion] *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...
  • From: "Theodore J. Soldatos" <bafh [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 23 Jun 2008 13:50:23 +0300
Asteris Masouras wrote:
Σαφώς, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αν δεν αποδεχτώ τους -εχθρικούς προς τα
προσωπικά μου δεδομένα- όρους χρήσης του Facebook, δε μπορώ να δώ κανένα απ'
τα links που παραθέτεις προς αυτό.

Συμφωνώ απόλυτα. Πληροφορία προορισμένη να δημοσιοποιηθεί, η οποία διαδίδεται ενεργά με posts σε λίστες και επιπλέον αφορά την ελεύθερη πρόσβαση στη δημόσια πληροφορία, δεν είναι δυνατόν να απαιτεί registration σε ένα site αμφιβόλου αξιοπιστίας και προθέσεων. Δεν είναι δυνατόν να απαιτεί registration τελεία. Διότι αλλιώς υπονομεύει την ίδια την αξιοπιστία της πληροφορίας.

Όσο για διευκόλυνση, εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να δω ούτε το αρχικό link ούτε το παρακάτω (http://ub0.cc/k/59). Το facebook κάθε άλλο παρά διευκόλυνε τη διάδοση της πληροφορίας, αντιθέτως, είναι σα να μη θέλει ο συγγραφέας της να την διαβάσουμε και να βάζει εμπόδια... Υπάρχουν πολύ καταλληλότερα εργαλεία που μπορούν να διευκολύνουν την εργασία μιας τέτοιας ομάδας, αντί για την κάθε μόδα τύπου facebook.

Θ.

Στις 23 Ιούνιος 2008 12:52 μμ,ο χρήστης Theodoros G. Karounos <
karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr> έγραψε:

Προφανώς όλες
οι απόψεις είναι σεβαστές αλλά παράλληλα σεβαστή πρέπει να είναι η
δυνατότητα επιλογής των μέσων διάδοσης της κάθε δράσης. Εγώ προτιμώ να
μην είμαι απόλυτος στην αξιολόγηση των μέσων, όποιοι θεωρούν για
προφανείς λόγους( δείτε το http://ub0.cc/k/59  ) μη αποδεκτό το
FACEBOOK δεν το χρησιμοποιούν...

--
=  theodore [ at ] eexi [ dot ] gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========