ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πάλι τα ίδια...

2008/6/26 Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>:
> Πριν λίγο έλαβα το παρακάτω email:

> Φαίνεται πως η αντίδρασή μας είχε αποτέλεσμα.

Σήμερα ένας φίλος μου λογιστής δοκίμασε την ηλεκτρονική υποβολή του
κτηματολογίου σε Mozilla Firefox και βρήκε πως έχει πρόβλημα με τους
χάρτες. Συγκεκριμένα βγάζει ένα μήνυμα "Done" στην σελίδα που ανοίγει
για τους χάρτες και δεν εμφανίζει τίποτα άλλο. Όλα τα υπόλοιπα
δείχνουν να είναι συμβατά με Firefox.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info