ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πάλι τα ίδια...

2008/6/26 Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>:
> Πριν λίγο έλαβα το παρακάτω email:

καταρχήν μπράβο σας/μας και μετά λίγο χιούμορ:

<humor>
νομίζω ότι αυτή την απάντηση δίνει ένα ξεκάθαρο πάτημα σε όλους τους
χρήστες symbian και iphone κινητών για να στείλουν ένα email με έντονα
παράπονα για τον αποκλεισμό τους από την υπηρεσία
</humor>

και με αφορμή το χιούμορ πολύ πιο σοβαρά:

ας έχουμε πάντοτε κατά νου αυτή την ευτράπελη υποθετική περίπτωση
διαμαρτυρίας των χρηστών iphone όταν απαιτούμε απο οργανισμούς και
εταιρείες διαλειτουργικότητα των προϊόντων και υπηρεσιών τους με το
Linux. Βοηθάει στο να ζητάμε αυτά που δικαιούμαστε για τους λόγους που
τα δικαιούμαστε και να μην πέρνουν τα μυαλά μας αέρα. Για όσους δεν με
ξέρουν και παρεξηγούν αυτό που μόλις έγραψα δεν χρειάζεται να κάψετε
πολλές θερμίδες σε απαντήσεις για την σπουδαιότητα του ελεύθερου
λογισμικού --  συμφωνώ μαζί σας.

Π.χ. για την προκειμένη περίπτωση το λάθος της "Κτηματολόγιο ΑΕ" δεν
είναι ότι δεν υποστηρίζει Firefox ή Linux. Και δεν είναι φυσικά το ότι
δεν υποστηρίζει "όλα τα λειτουργικά" (ακόμα γελάω με την αφέλεια αυτής
της δήλωσης). Το λάθος ότι είναι ενώ με πολύ λογικό κόπο μπορεί να
δημιουργήσει μια εφαρμογή βασισμένη σε κοινώς αποδεκτά standards,
παρόλα αυτά δεν το κάνει εξ αρχής.

Αν δεν υπήρχαν κοινώς αποδεκτά standards τότε θα ήταν λάθος το δημόσιο
να μην υποστηρίζει ΚΑΜΙΑ ανοιχτή πλατφόρμα (και ειδικά μάλιστα να μην
υποστηρίζει την/τις πλέων δημοφιλείς ανοιχτές πλατφόρμες). Αλλά αν
υποθέσουμε πως αποδεκτά standards δεν υπήρχανε και ότι η Κτηματολόγιο
ΑΕ υποστήριζε μία απο τις δημοφιλείς ανοιχτές πλατφόρμες αλλά αυτή δεν
ήταν της αρεσκείας σας, τότε μην αυταπατάστε ότι θα είχατε το δικαίωμα
να απαιτείτε να υποστηριχτεί.

Φυσικά τα παραπάνω μπορεί οι περισσότεροι να τα γνωρίζετε ήδη οπότε
συγχωρέστε με για το "κατηχητικό"