ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

  • Subject: Re: η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς
  • From: "Nick Demou" <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 30 Jun 2008 17:15:06 +0300
2008/6/30 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:
> [...]
> H H8ikh einai xarakthristiko tou Atomou, oxi ths Epixeirhshs. Den yparxei
> epixeirhmatikh h8ikh, oso ki an einai ths modas gia logous PR o
> an8rwpomorfismos twn epixeirhsewn ("kalh IBM", "kakia microsoft"). O
> kapitalismos den exei h8ikh, "noiazetai" mono gia ta kerdh twn metoxwn (kai
> an ta kerdh twn metoxwn den symbadizoun me thn dh8en epiklhsh mias h8ikhs,
> toso to xeirotero gia thn h8ikh).

Ο κάθε ένας επιλέγει τα κριτήρια που θέλει να χρησιμοποιεί τόσο για
τους ανθρώπους όσο και για τις επιχειρήσεις. Κατά μερικούς η ηθική δεν
είναι καν χαρακτηριστικό του ατόμου (πόσο μάλλον της επιχήρησεις). Το
ότι ο καπιταλισμός δεν έχει ηθική δεν σημαίνει ότι εγώ, εσύ και ο
δίπλα δεν μπορούν αν το θέλουν και το θεωρούν χρήσιμο να εισάγουν
κριτήριο ηθικότητας όσον αφορά της ενέργειες των επιχειρήσεων. Π.χ.
εγώ θεωρώ χρήσιμο να κρίνω την ηθική των επιχειρήσεων που αποβάλουν
καρκινογόνες ουσίες στον Ασωπό. Σε εσένα μπορεί να αρκεί να δεις τον
ισολογισμό τους και το προϊόν τους. Εγώ μπορεί να θεωρώ αυτή σου την
προσέγγιση ως μυωπική και ανεπαρκή. Στην πράξη τώρα τόσο πολύς κόσμος
έχει επιλέξει να αξιολογεί την ηθική των εταιρειών που πολλές
εταιρείες αποδέχονται τέτοια κρητική και προσπαθούν να επηρεάσουν την
εικόνα του κοινού για την ηθικότητα τους. Και πάλι αυτό δεν σημαίνει
ότι εσύ είσαι υποχρεωμένος να θεωρείς την ηθική ως χαρακτηριστικό των
επιχειρήσεων αλλά πρόταση μου είναι ότι θα πρέπει τουλάχιστον να το
επανεξετάσεις

> An h Sun nomizei thn A periodo oti th symferei na dysfhmei to open source,
> kai th B periodo nomizei oti th symferei na to riksei sthn peoleixia twn OSS
> developers, ayto den einai sxizofreneia, einai strathgikh.

όντως είναι στρατηγική. Συγκεκριμένα:
α) στην ακραία περίπτωση που όλοι οι πελάτες της SUN θεωρούν ότι ΔΕΝ
υφίσταται θέμα ηθικής για επιχειρήσεις είναι μια καλή στρατηγική
β) στην ακραία περίπτωση που όλοι οι πελάτες της SUN θεωρούν ότι
υφίσταται θέμα ηθικής για επιχειρήσεις τότε είναι μια κακή στρατηγική
ή στην καλύτερη περίπτωση μια βραχυπρόθεσμη στρατηγική

σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο

πλοήγηση μηνυμάτων