ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 97% το μερίδιο της Microsoft?

On Thu, 2008-11-13 at 23:10 +0000, Simos Xenitellis wrote:

> Πράγματι, θέλει π.χ.
> http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=15506&m=H01&aa=1
> http://blogs.sch.gr/eylignou/archives/1033
>
> Σίμος

Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αν υπήρχαν *αξιόπιστα* στατιστικά στοιχεία.
Φερ' ειπείν κάτι σαν τη σοβαρή μελέτη του Wheeler [1]. Έχω κάνει την
ερώτηση αυτή (για το αν υπάρχουν στοιχεία) στο παρελθόν αλλά δεν υπήρξε
απάντηση.

Φιλικά, Νίκος

[1] Wheeler, D. 2003. Why open source: Look at the numbers. Technical
report. Electr. Doc. http://www.dwheeler.com/oss_fs_why.html

πλοήγηση μηνυμάτων