ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 97% το μερίδιο της Microsoft?

2008/11/14 Nikos Alexandris <nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de>:
> Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αν υπήρχαν *αξιόπιστα* στατιστικά στοιχεία.
> Φερ' ειπείν κάτι σαν τη σοβαρή μελέτη του Wheeler [1]. Έχω κάνει την
> ερώτηση αυτή (για το αν υπάρχουν στοιχεία) στο παρελθόν αλλά δεν υπήρξε
> απάντηση.

δεν είναι κι εύκολο να βρεις αξιόπιστα στοιχεία αλλά όπως συμβαίνει
συχνά καλύτερα να ψάξεις στο google παρά να ρωτάς σε μια σχετικά μικρή
λίστα. Να μια σχετικά καλή πηγή που βρήκα σε 5 λεπτά:

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
(The statistics [below] are extracted from W3Schools' log-files, but
we are also monitoring other sources around the Internet to assure the
quality of these figures).

από όπου με λίγες πράξεις βρίσκεις

2008 win= 90,4%   linux= 03,8%  mac=05,5% other=00,3%
2005 win= 90,4%   linux= 03,3%  mac=03,3% other=03,0%
2003 win= 93,7%   linux= 02,6%  mac=02,2% other=02,0%

όλα αυτά βέβαια θεώρησε τα μόνο κατά προσέγγιση σωστά. BTW, υποθέτω
ότι και το 97% που αναφέρει ο δημοσιογράφος είναι επίσης κάπου
στηριγμένο (πιθανότατα απο στατιστική preinstalled operating system
sales for personal computers όπου δεν είναι καθόλου απίθανο τα windows
να έχουν 97% ή κάτι πολύ κοντινό)... μάλιστα λίγα δευτερόλεπτα στο
google για windows 97 percent και θα το βρεις κι εσύ