ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 97% το μερίδιο της Microsoft?

nikos roussos wrote:

> ε δεν νομίζω πως θα είχε βάση ένα τέτοιο επιχείρημα γιατί ο μάρκος δεν
> αναφέρει κανένα στοιχείο ώστε να χρειάζεται κάποια πηγή ;)
>
> απλώς προκαλεί τον δημοσιογράφο να μας αποκαλύψει από που βγήκε αυτό το 97%

πέρα από το "λογικό" του Ν.Δ.

τεχνολογικά άρθρα στον ελληνικό τύπο σπάνια δηλώνουν τις πηγές
που χρησιμοποιούν  σχετικά με απόψεις, διατυπώσεις και ισχυρισμούς
που κάνουν. Φαντάζομαι ότι το ακροατήριο που έχουν τους επιτρέπει
τέτοια αντι-δεοντολογική συμπεριφορά δηλαδή μετα-πώληση στο
τζάμπα (τόσο ηθικά όσο και οικονομικά) οπότε ο Μάρκος από αυτή
τη γωνία ορθώς ζητάει πηγές.

γ.κ.