ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 97% το μερίδιο της Microsoft?

2008/11/14 Yannis Corovesis <ycor [ at ] ariadne-t [ dot ] gr>:

> πέρα από το "λογικό" του Ν.Δ.
>

> τεχνολογικά άρθρα στον ελληνικό τύπο σπάνια δηλώνουν τις πηγές
> που χρησιμοποιούν  σχετικά με απόψεις, διατυπώσεις και ισχυρισμούς
> που κάνουν. Φαντάζομαι ότι το ακροατήριο που έχουν τους επιτρέπει
> τέτοια αντι-δεοντολογική συμπεριφορά δηλαδή μετα-πώληση στο
> τζάμπα (τόσο ηθικά όσο και οικονομικά) οπότε ο Μάρκος από αυτή
> τη γωνία ορθώς ζητάει πηγές.

Πιστεύω ότι εκείνος ο αρθρογράφος χρησιμοποίησε ως πηγή το κείμενο που
αναφέρει στο
http://news.softpedia.com/news/Microsoft-Windows-Has-97-Percent-Mac-Has-Got-3-95971.shtml
που ουσιαστικά είναι το «μερίδιο σε πωλήσεις», κάποια χρονική στιγμή.
Το μερίδιο σε πωλήσεις είναι κάτι που μαγειρεύεται (σε όλο το κόσμο,
σε επιτραπέζιους μόνο;, κτλ).
Στο παραπάνω άρθρο στο softpedia βλέπει κανείς στο δεύτερο τίτλο:
«according to steve balmer».

Οπότε ο έλλην αρθρογράφος φαίνεται να χρησιμοποίησε ως πηγή κάποιο
press release.

Σίμος

πλοήγηση μηνυμάτων