ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 97% το μερίδιο της Microsoft?

On Sat, 15 Nov 2008 11:03:16 +0200
"Nick Demou" <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:

> Νίκο, κάνεις τρομερό λάθος.

> και με βάση τη λογική σου αφού κι εγώ, όπως κι ο Μάρκος, δεν αναφέρω
> κανένα στοιχείο αλλά απλά υποστηρίζω ότι η δήλωση του προλαλλήσαντος
> είναι λάθος δεν χρειάζεται να τεκμηριώσω την θέση μου... ή μήπως
> πρέπει?

εν μέρει έχεις δίκιο. καταρχήν πρέπει να ξεκινάμε απ' τη βάση πως μπορεί να
έχει και δίκιο. απλώς τον προκαλούμε να μας δώσει στοιχεία χωρίς να του λέμε
απαραίτητα πως κάνει λάθος.

επίσης μην ξεχνάς και κάτι πάρα πολύ βασικό. είναι άλλο πράγμα να στέλνεις
ένα email κι άλλο πράγμα να είσαι δημοσιογράφος και να γράφεις άρθρο σε
μια εφημερίδα και μάλιστα ευρείας κυκλοφορίας ;)

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3

πλοήγηση μηνυμάτων