ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: FYI: Πίνακας ισοδύναμων λογισμικών (ΕΛΛΑΚ με Εμπορικά)

  • Subject: Re: FYI: Πίνακας ισοδύναμων λογισμικών (ΕΛΛΑΚ με Εμπορικά)
  • From: "Dimitris Glezos" <dimitris [ at ] glezos [ dot ] com>
  • Date: Sat, 29 Nov 2008 13:04:39 +0200
2008/11/29 Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>:

> [...] Ο δημιουργός του ελ/λακ ΔΕΝ αποποιείται των εξουσιών του - ο νόμος
> περί πνευματικής ιδιοκτησίας δεν του επιτρέπει άλλωστε, τουλ. σε όλες τις
> "πολιτισμένες" χώρες. Η διαφορά τους είναι η σαφώς πιο "φιλική" προς τους
> χρήστες -και προγραμματιστές- άδεια χρήσης.  Μη μπερδεύουμε την "δυνατότητα"
> με την "ικανότητα" να προστατέψουμε τις ιδιοκτησίες μας.

Ακριβώς: Όπως όλες οι δημιουργίες, έτσι και το ελεύθερο λογισμικό αποτελούν
πνευματική ιδιοκτησία του δημιουργού (copyright holder), και ισχύουν οι ίδιοι
νόμοι. Παράδειγμα ενεργής χρήσης του copyright είναι ότι μόνο ο copyright
holder μπορεί σε ένα έργο ΕΛΛΑΚ να αλλάξει την άδεια χρήσης του.

Στο ΕΛΛΑΚ δεν αποποιούμαστε την ιδιοκτησία των δημιουργημάτων μας με κανένα
τρόπο -- αποποιούμαστε τη αποκλειστική χρήση τους. Το Creative Commons το είπε
αρκετά εύστοχα: "Copyright John Doe 2008. *Some* rights reserved".

Νίκο, γυρίσαμε από μπύρες Παρασκευής και γράψαμε το email με μπερδευτικό
τρόπο; =)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos [ at ] jabber [ dot ] org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)