ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: [kernel.org users] [KORG] Announcement: patchwork.kernel.org

  • Subject: Fwd: [kernel.org users] [KORG] Announcement: patchwork.kernel.org
  • From: "Nick Kossifidis" <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 1 Jan 2009 13:23:23 +0200
Arketa endiaferon (an kai ta git logs ap to git.kernel.org einai poio
xrhsima gia thn wra), prokeitai gia ena prog pou diavazei tis mailing
lists pou xrhsimopoiountai gia to development tou kernel (alla
mporeite na to xrhsimopoieisete gia opoia mailing list thelete),
katalavainei poia mail einai patches kai ta katatasei mazi me th
sxetikh syzhthsh se mia selida.

Perissoteres plhrofories edw ->
http://ozlabs.org/~jk/projects/patchwork/

Kalh xronia se olous ;-)