ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δελτίο Τύπου: Παραβίαση κοινοτικού δικαίου υποπτεύεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στη συμφωνία κυβέρνησης-Microsoft

On Sat, 2009-02-14 at 01:00 +0200, Nick Kossifidis wrote:
> Στις 25 Νοέμβριος 2008 12:36 πμ, ο χρήστης HELLUG <board [ at ] hellug [ dot ] gr> έγραψε:
[...]

Όταν συνειδητοποιήσουμε και στην πράξη (=όχι μόνο νοητά, =έμπρακτη
διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας και υπεύθυνη στάση απέναντι στις
υποχρεώσεις μας) ότι η απουσία μας ως κοινωνία από τα δρώμενα, από το
πολιτικό γίγνεσθαι [*] έχει ως *φυσική* συνέπεια επιλογές που μας
αφορούν χωρίς να μας γνωστοποιούνται, δεν θα κάνουμε λόγο για "εξωτερική
βοήθεια", διότι απλούστατα δεν υφίσταται (ούτε τώρα ούτε και υπήρξε
ποτέ), παρά θα φροντίζουμε να είμαστε παρών.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, το σημαντικότερο μείζον πολιτικό ζήτημα στη
χώρα μας δεν είναι η κυβέρνηση (η τωρινή ή η προηγούμενη) αλλά
εντοπίζεται στην "κοινωνική βάση", σε εμάς, στον κάθε ένα χωριστά και σε
όλους μαζί.

Κάνουμε συχνά ανέξοδη κριτική για το φαύλο α-πολιτικό σύστημα που έχει
παγιωθεί χωρίς να σκεφτούμε ότι αυτό το α-πολιτικό σύστημα δεν είναι
κάτι το αφηρημένο και το "εξωτερικό", αλλά συστοιχειώνεται από υπαρκτά
πρόσωπα, από συμπολίτες μας που γεννήθηκαν στον τόπο αυτό, από εμάς τους
ίδιους εν τέλει.

Ένας φίλος ευχήθηκε την Πρωτοχρονιά "Καλή Αυτοκριτική". Μεταφέρω λοιπόν,
έστω και μεγάλη καθυστέρηση :-), την ευχή αυτή στις *lug.gr λίστες.

Με εκτίμηση, Νίκος

[...]
> Update:
> http://rec-on.blogspot.com/2009/02/microsoft.html

---
[*] Δεν αναφέρομαι σε μικρές κοινότητες όπως λόγου χάρη η hellug, η
οποία κάθε άλλο παρά απούσα είναι, αλλά στη συνολική δυναμική σε εθνικό
επίπεδο, αν μου επιτρέπεται η έκφραση αυτή.