ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open-source Digest, Vol 69, Issue 1

On Fri, Mar 13, 2009 at 11:31 AM, DrSyS <nikolazx [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:
> exei katanthsei to forum kommatiko kentro toy PASOK

Για ποιο forum μιλάς ακριβώς;

> de mporw na katalabw giati prospathisete na kommatikopoihsete th
> prospatheia.

Και ποιοι είναι οι εσείς; Εννοείς όλους τους αποδέκτες αυτής της
λίστας; Εγώ πάντως δεν κάνω τίποτα τέτοιο και είμαι σίγουρος ότι
αρκετοί αποδέκτες του email σου ενοχλήθηκαν από την κατηγορία που
έλαβαν.

Επίσης στη λίστα αποφεύγουμε τα κεφαλαία και γενικώς τις κατηγορίες
στα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Για τα επόμενα email σου ρίξε μια
ματιά στο αρχείο της λίστας για να δεις το κλίμα που υπάρχει.

  https://mailman2.grnet.gr/pipermail/open-source/

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos [ at ] jabber [ dot ] org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)