ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: [EELLAK-advisory] [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....

  • Subject: Fwd: [EELLAK-advisory] [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....
  • From: Takis <takisvl [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 14 Jun 2009 21:55:56 +0300
---------- Forwarded message ----------
From: Takis <takisvl [ at ] gmail [ dot ] com>
To: Nick Toumpelis <nicktoumpelis [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: Sun, 14 Jun 2009 14:18:09 +0300
Subject: Re: [EELLAK-advisory] [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo
paradeigma open source pharmacy software....
Καλησπέρα,

Μπορώ να βοηθήσω στο να ξεκινήσουμε  την ελληνοποίηση  του
'http://www.anshealth.com/ '
και προσαρμογή του στα ελληνικά δεδομένα, ξεκινώντας την δημιουργία
μίας ομάδας στο   "Συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛΛΑΚ 2009",
19/20 Ιουνίου  (http://conf.ellak.gr/2009/ ).

Πρέπει να δούμε το τι αλλαγές χρειάζονται να γίνουν( στο anshealth )
σε αυτό το πακέτο για να είναι πρακτικά χρήσιμο στα ελληνικά δεδομένα.
Εάν αυτές είναι αρκετές ίσως να έχει νόημα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον να
αρχίσει η υλοποίηση του project από την αρχή, βασισμένη σε παραπλήσια
τεχνολογικά πλατφόρμα, όπως το BetaCMS.

Όπως και να έχει, είμαι διαθέσιμος στο να βοηθήσω στο κομμάτι  της
ελληνοποίησης ή στην ανάπτυξη από την αρχή του έργου..

Τάκης Βλαχογεωργακόπουλος