ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [EELLAK-advisory] [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....

  • Subject: Re: [EELLAK-advisory] [Dioikitiko-symboylio-ellak] Ena Kalo paradeigma open source pharmacy software....
  • From: Takis <takisvl [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 18 Jun 2009 17:15:29 +0300
Καλησπέρα,

Προτείνω   , στο   "Συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛΛΑΚ 2009", 19/20
Ιουνίου  (http://conf.ellak.gr/2009/ ), *το Σάββατο στην αίθουσα
 τηλεδιάσκεψης "1", και ώρα 11:00 με 12:00*, να μαζευτούμε να δούμε τι
μπορούμε να κάνουμε και πως θα μπορούσε να ξεκινήσει για τη προσπάθεια αυτή.

Η αίθουσα τηλεδιάσκεψης ένα 11:00 με 13:00, 20/06, θα είναι ελεύθερη για να
κάνουμε μία πρώτη συνάντηση.

Τάκης

2009/6/14 Takis <takisvl [ at ] gmail [ dot ] com>:
> [...]
> μίας ομάδας στο   "Συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛΛΑΚ 2009",
> 19/20 Ιουνίου  (http://conf.ellak.gr/2009/ ).
>
> Πρέπει να δούμε το τι αλλαγές χρειάζονται να γίνουν( στο anshealth )
> σε αυτό το πακέτο για να είναι πρακτικά χρήσιμο στα ελληνικά δεδομένα.
> Εάν αυτές είναι αρκετές ίσως να έχει νόημα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον να
> αρχίσει η υλοποίηση του project από την αρχή, βασισμένη σε παραπλήσια
> τεχνολογικά πλατφόρμα, όπως το BetaCMS.
>
> Όπως και να έχει, είμαι διαθέσιμος στο να βοηθήσω στο κομμάτι  της
> ελληνοποίησης ή στην ανάπτυξη από την αρχή του έργου..

[1].