ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: openoffice

Στις 31-08-2009, ημέρα Δευ, και ώρα 12:54 +0300, ο/η nikos roussos
έγραψε:
> Στα πλαίσια το Greek Coding Camp, που έλαβε χώρα στα Χανιά, είχαμε τρέξει τα
> localization tests (για την 32bit έκδοση) ώστε να δούμε αν υπάρχει δυνατότητα
> διάθεση επίσημου ελληνικού build απ' το openoffice.org

Λογικά θα βγεί επίσημη 3.1.1 ελληνική build μόλις ενημερωθεί ο server με
τις υπόλοιπες localised builds (δεν παίρνω και όρκο- αλλά εχουν γίνει
όλες οι απαραίτητες ενέργειες μέσα στο καλοκαίρι για να συμπεριληφθεί η
ελληνική έκδοση στα mirrors του openoffice)

> Υπήρχαν 2-3 σημεία στην ελληνική μετάφραση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα, αλλά
> νομίζω πως είναι πράγματα που διορθώνονται σχετικά εύκολα (νομίζω ο Κώστας ο
> Παπαδήμας μπορεί να βοηθήσει σ' αυτό).

Για λάθη υποδείξεις - διορθώσεις μπορείτε να στέλνετε στο mail μου ή στο
φορουμ στο http://www.opengr.net . Η υπό ανάπτυξη έκδοση είναι η 3.2 και
σε αυτή δουλέυουμε αυτό τον καιρό.

> [...]
> κάναμε στα Χανιά είναι πως πλέον αποκτήσαμε την τεχνογνωσία και την εξοικείωση
> να κάνουμε αυτές τις δοκιμές και στις μελλοντικές εκδόσεις του openoffice.
>
> Ίσως θα ταν καλή ιδέα να υπάρχει μία μικρή ομάδα ανθρώπων που θα πραγματοποιεί
> αυτές τις δοκιμές στο εκάστοτε RC του openoffice ώστε να έχουμε σε κάθε
> official release και ελληνικό build διαθέσιμο κατευθείαν απ' το openoffice.org
> και μια καλή ευκαιρία είναι η σημερινή ανακοίνωση της νέας έκδοσης (3.1.1),
> καθώς πρέπει να γίνουν δοκιμές για αρκετές εκδόσεις (32/64bit, linux/windows).

Επόμενος στόχος είναι η 3,2 build ώστε να προλάβουμε να περάσουμε όλες
τις  διορθώσεις-ενημερώσεις και να κάνουμε τις δοκιμές (η 3,1,1 είναι
final πια- δεν χρειάζεται δοκιμές). Η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμαστε
testers (ιδιάιτερα σε Vista- MacosX - Solaris και 64 bit λειτουργικά)
για αυτό όσοι πιστοί προσέλθετε ;)