ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Συμφωνώ, το κεντρικό θέμα είναι η υποχρεωτική χρήση ανοιχτών προτύπων
στο δημόσιο τομέα και η σταδιακή εισαγωγή του ΕΛΛΑΚ με σχέδιο και
τεκμηρίωση σε συγκεκριμένους τομείς και λειτουργίες της δημόσιας
διοίκησης, αρχίζοντας από τον χώρο της εκπαίδευσης.

Θ.Καρούνος

Υ.Γ. Δείτε το σχετικό Σχέδιο δράσης του υπουργείου οικονομικών της
Ολλανδίας  http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6909&Itemid=1