ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Collaboration suite

Zaharioudakis Nikos wrote [edited]:
> επιτυχημένων migration από σχεδόν οτιδήποτε σε Zimbra

οκ, δράττομαι της ευκαιρίας από αυτές τις δύο φράσεις
και ανοίγω συγκεκριμένο θέμα περί λύσεων OpenSource
για θεμα e-mail και γενικά collaboration (calendar κλπ.).
θα προτιμούσα να κινηθούμε σε τεχνικά σημεία...

τι υπάρχει εκεί έξω;
α) Microsoft Exchange -- το έχω ακούσει, δεν το έχω δουλέψει ποτέ
β) χύμα OpenSource mix -- βάλε postfix/sendmail/..., κάποιο webmail,
   κάποιο antispam/antivirus/..., κάποιο ..., κάποιο ... -- my kind of thing!
γ) Zimbra -- πακέτο ενός set των προηγουμένων με δικό του GUI,
   τόσο για χρήστες όσο και για admins -- είχα παίξει πριν από χρόνια
δ) GoogleApps -- όλο hosted, το έχω δουλέψει πολύ
ε) Zoho -- κι αυτό hosted, ακόμα περισσότερα καλούδια, το ξέρω ελάχιστα

ξεχνάω τίποτα;
για ένα δημόσιο οργανισμό (που είναι ακόμα η κουβέντα),
το (β) δεν πιστεύω ότι μπορεί να παίξει.

τεχνικά, πράγματα που πρέπει να έχω (πέρα από το απλό email):
- γραμματείς (>1) να βλέπουν email προς προϊστάμενο και ενεργούν αντ'αυτού
- contacts ("address book": phones, emails) shared, και globally
- κρυπτογραφία με κάποιο τρόπο (s/mime, pgp), αλλά integrated
- mobile phone integration καλό θα ήταν

οι hosted λύσεις δίνουν και document sharing, που είναι πολύ βολικό!
αυτό μπορώ να το έχω κάπως αλλιώς;

any input greatly appreciated!
--
-- zvr --