ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

On Tue, 2009-11-24 at 03:16 +0200, George wrote:

> Nomizeis oti  mexri tora oi prokyrhkseis den periegrafan aksiokratika kritiria
> sthn epilogh logismikou? Kat'arxas to kanane, kata deuteron enas dikhgoros
> mporei na grapsei tomous gia to ti akribos shmainei "aksiokratika kritiria
> epiloghs logismikou", kai telos opos exo pei sta alla post mou, den einai auto
> to thema.

Ναι, περιέγραφαν και περιγράφουν. Τώρα είναι η ευκαιρία να περάσουμε από
τη θεωρία στην πράξη, *στο βαθμό που είναι δυνατόν στην Ελλάδα*. Όλα
θέλουν το χρόνο τους.

Σημειώνω ότι σε ένα μου μήνυμα ευχήθηκα κουράγιο στους κ. υπεύθυνους της
Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Βλέπεις, δεν αγνοώ την "πραγματικότητα" για
την οποία κάνεις λόγο.

> Daxtylika? Eimai apla 2 apopseis, kai aytes exoun shmasia pros aksiologhsh,
> syzhthsh, apodoxh h' aporipsh. Diafono katheta me thn "anagkh" ton ypoloipon.

Επιλογή σου Γιώργο (με όλο το θάρρος).

> Dhl an sou po pos eimai pyrhnikos fysikos tha psaroseis? (Den eimai.) Den
> mporoume na aksiologoume logika epixeirhmata kai apopseis?

> Giorgos

Στο πρώτο σου μήνυμα δεν ανέπτυξες καμία άποψη (από + όψη = σφαιρική/
ολική εικόνα της κατάστασης) με λογικά επιχειρήματα ώστε να δώσεις το
δικαίωμα στον αναγνώστη να μπορεί αξιολογήσει λογικά.

Σχολίασες 2-3 προτάσεις μενονωμένα και υπέγραψες ως George. Προσωπικά
(και επαναλαμβάνω δεν είμαι υπερ-ειδήμων επί και περί foss) δεν με
πείθει τέτοιο μήνυμα. Τίποτα δεν χαρίζεται, έτσι δεν είναι;

Φιλικά, Νίκος