ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:29:13 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 12:54:52 ο/η Alexandros Soumplis έγραψε:
> Υποθέτω πως όλοι συμφωνούμε ότι δε μπορεί να συνεχίσει να ισχύει το "ό,τι
> δηλώσεις είσαι". Συνεπώς η ερώτηση που γεννάται είναι τελικά με ποιά
> κριτήρια κάποιος θα ονομάζεται "μηχανικός πληροφορικής", "προγραμματιστής"
> ή οτιδήποτε άλλο ? Με βάση τα πτυχία του ? Με βάση τις πιστοποιήσεις του ?
> Με βάση την εργασιακή του εμπειρία ? Με βάση ειδικές/ξεχωριστές εξετάσεις ?

Δεν ονομάστηκα ποτέ "μηχανικός πληροφορικής" αλλά εφόσον προγραμματίζω, ναι
είμαι προγραμματιστής. Καλός ή κακός αυτό θα το κρίνουν άλλοι, αλλά δεν
περιμένω την άδεια κανενός να αυτοαποκαλούμαι έτσι. Έλεος πλέον, σ' αυτήν τη
χώρα δε μπορούμε να κάνουμε κάτι αν δεν έχουμε κάποιον μπαμπούλα να μας
νταντέψει. Εφόσον τουλάχιστον ένας δε συμφωνεί, το "όλοι συμφωνούμε" δεν
ισχύει.

Κώστας