ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:28:30 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 15:30:16 ο/η Dimitris Tsigos έγραψε:

> Είναι πολύ καλό που σέβεσαι τον κόσμο της λίστας. Θα είχε ενδιαφέρον
> όμως να μάθουμε με τι διαφωνείς. Να υποθέσω πως σε βρίσκει σύμφωνο το
> εμπόριο ελπίδας (== ECDL για μια θέση στο δημόσιο) ή το εμπόριο
> υπογραφών; Ελπίζω πως όχι.

Δε με απασχολεί καν το θέμα του ECDL. Αν κάποιος εργοδότης -ας είναι και το
δημόσιο- αρκείται μόνο σε ένα πτυχίο ή σε ένα ECDL για να προσλάβει κάποιον
είναι τουλάχιστον ηλίθιος και θα έπρεπε να κλείσει την επόμενη μέρα -το
δημόσιο τραβάει άλλα ζόρια και τα πληρώνουμε τώρα αυτά.

Όσον αφορά τη διαφωνία μου, στο είπα ήδη. Σιχαίνομαι και μόνο την ιδέα ότι
τοποθετείτε τους εαυτούς σας υπεράνω μόνο και μόνο επειδή έχετε ένα χαρτί. Κι
εγώ πήγα στο πανεπιστήμιο, είδα πως παίρνουν τα χαρτιά όσοι τα έχουν πλακάκια
με τους καθηγητές και τα κόμματα, είδα πως άτομα που δεν ξέρουν τη διαφορά
μεταξύ αντίστασης και πυκνωτή να ξεκινούν μεταπτυχιακά στην Ηλεκτρονική, είδα
άτομα που είναι εξπέρ στο σκονάκι να παίρνουν πτυχίο στα 4-5 χρόνια -άθλος για
ελληνικό πανεπιστήμιο- είδα άτομο που διδάσκει πληροφορική τώρα να του γράφω
ΕΓΩ τις απαντήσεις στα θέματα στις εξετάσεις Fortran τότε, είδα και άλλα
πολλά. Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου αυτά, είναι γεγονότα. Είδα επίσης και
άτομο αστέρι, να τελειώνει το πτυχίο του στα 4 χρόνια, να πάει για PhD στο
Prinston και σε λίγα χρόνια να γίνεται λέκτορας εκεί. Αυτός ΔΕΝ χρειάζεται το
πτυχίο του. Δεν χρειάζεται το επιμελητήριό σας για να βρει δουλειά, δε
χρειάζεται κανέναν συνδικαλιστή να υπερασπιστεί τα "δήθεν" χαμένα δικαιώματά
του.

Γενικά έχω τη χείριστη ιδέα για αυτούς που προχωράνε δείχνοντας μόνο το πτυχίο
τους, αυτοί που πραγματικά αξίζουν δεν έχουν ανάγκη κανένα κωλόχαρτο να
αποδείξει την αξία τους. Όσο περισσότερο μου κολλάς το πτυχίο σου στα μούτρα
μου τόσο περισσότερο σε περιφρονώ. Όπως είπε και ο φίλος μας ο Linus, "show me
the code or get out of my face". Αρκετά με το επιμελητήριο σας. Good luck και
τα ξαναλέμε όταν ωριμάσετε.