ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [ΟΤ] Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: [ΟΤ] Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:55:58 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 16:22:58 ο/η Dimitris Tsigos έγραψε:
> Mάνο, συμφωνούμε στα περισσότερα. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι πως
> απαιτείται ένας εθνικός φορέας χάραξης στρατηγικής.  Επί παραδείγματι,
> υπάρχουν δεκάδες ελληνικά start-ups, πολλά από αυτά πολύ active στο
> floss community, που θα έπρεπε να έχουν λάβει seed capital. Κανείς δεν
> το έχει κάνει όμως. Το "ψηφιακό άλμα", που θα έδινε 100 Μ� σε VC
> funding, ακυρώθηκε. Αντίθετα, ξοδεύτηκαν περίπου 60Μ� για να πουλάνε
> ECDL κλπ σε φοιτητές (!!!!!!!!!! -- τηρουμένων των αναλογιών, σαν να
> χρηματοδοτούσαν μαθήματα γραφής & ανάγνωσης σε φοιτητές των '60s και
> '70s....).

Μάλλον μπερδεύεις τα VCs και τις Ευρωπαϊκές/Κρατικές επιδοτήσεις. Τα VCs είναι
ιδιωτικού τομέα και ξοδεύουν λεφτά εκεί που πιστεύουν ότι θα βγάλουν κέρδος.
Αν τα 60M τους απέφεραν κέρδος τότε καλά κάναν και τα επένδυσαν. Αν όχι, τότε
απλά ήταν μια λάθος επενδυτική κίνηση. Όσο για το seed capital, θέλει πολύ
περισσότερο κόπο από όσο λες -αν γνωρίζεις, γιατί αν δε γνωρίζεις πολύ
ευχαρίστως να σε παραπέμψω σε κάποια κείμενα- και τα περισσότερα startups απλά
δε γνωρίζουν τι ακριβώς χρειάζεται για να πάρουν ένα seed capital -υπάρχουν
πολλές εταιρείες VC στην Αθήνα ειδικά και όλες περιμένουν πως και πως κάποιον
να τους πείσει για μια καινοτόμα ιδέα. Το κακό είναι ότι θέλει πολύ κόπο και
πολύ προετοιμασία και πολύ λίγοι -εγώ τώρα το κυνηγάω και έχω ήδη πήξει από
τον όγκο της πληροφορίας- έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο, τη
στιγμή μάλιστα που πρέπει να δουλέψουν για τα προς το ζειν.

Κώστας