ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 22:46:40 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 22:34:08 ο/η Michail Batikas έγραψε:
> Δεν μου απάντησες. Ποιός έφερε; Και τι
> πάει να πεί έφερε; Δεν ξέρω και θέλω να
> μου πείς. Δεν κάνω commit σε open source projects.
> Έχω σταματήσει να γράφω κώδικά εδώ και
> πολλά χρόνια.

Αυτό είναι αστείο τώρα έτσι; Δηλαδή έρχεται κάποιος ο οποίος δεν έχει επαφή με
το άθλημα και έχει το ΘΡΑΣΟΣ να υποδεικνύει αν εγώ και ο Νίκος και ένα σωρό
άλλος κόσμος θα μπορεί να ασκεί αυτό το επάγγελμα. Φαντάζομαι ξέρεις τι θα πει
STFU.

> Αλλά απο την άλλη το θέμα
> της διατριβής μου είναι το open source,
> οπότε εάν ξέρεις εσύ 1 , άλλο τόσο ξέρω
> και εγώ.

Αν δεν συμμετέχεις σε κάποιο έργο, σε οποιοδήποτε, έστω και λίγο, λυπάμαι, you
have ΝΟ fucking idea.