ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Το δικό μου συμπέρασμα .

Αυτά είναι εκεί .
Και αυτά είναι πάλη εκεί  http://www.osor.eu/news
Εδώ τι γίνεται .

Εδώ έχουμε "Έργα πληροφορικής" που άσχετοι κάνουν αξιολόγηση .
Γιατί από αυτά που διάβασα στη απόφαση μόνο άσχετους μπορώ να το ονομάσω .
Το γελοίο είναι η μικρότερη προσφορά τους φάνηκε χειρότερη , άραγε γιατί ?
Δεν είχανε στην προσφορά προβλέψει την μίζα ( όχι του αυτοκινήτου ) :-D

O/H Michail Batikas έγραψε: