ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

Θα απαντήσω εγώ που τυχαίνει να είμαι το μοναδικό ιδρυτικό μέλος και
στους δύο συλλόγους.

Η διαφορά μεταξύ Hellug και Greeklug είναι μόνο στο όνομα. Ο σκοπός
είναι ο ίδιος.

Γεωγραφικά οι δύο ομάδες εδρεύουν η μεν πρώτη στην Αθήνα, η δεύτερη
στη Θεσσαλονίκη και οι αντίστοιχες ευρύτερες περιοχές της Αττικής και
της Μακεδονίας είναι το κύριο πεδίο δράσης τους. Αυτό δεν τους
αποκλείει από το να δρουν σε όλη την επικράτεια του κράτους και γιατί
όχι μελλοντικά, αλληλουποστηρικτικά.

Η πρώτη ομάδα προηγείται της δεύτερης χρονικά.

Η δεύτερη ομάδα επέλεξε να μη περιοριστεί (ούτε) στον τίτλο της, στο
Linux και γι' αυτό μπήκε η λέξη ΕΛ/ΛΑΚ ενώ το πως και το γιατί η
αγγλική ονομασία είναι Greeklug είναι κάτι που κουραστήκαμε όλοι να το
συζητάμε στις λίστες εδώ και πολύ καιρό.

Όσον αφορά την Εταιρεία ΕΛ/ΛΑΚ αυτή αποτελεί στην ουσία ενα είδος
"κοινοπραξίας" πανεπιστημίων και καθηγητών, κάτι που είναι σαφώς
διακριτό από το ρόλο ενός/δυο ή περισσοτέρων απλών συλλόγων / μη
κυβερνητικών οργανώσεων.

Τώρα πάνω στο αν είναι καλό ή κακό το να υπάρχουν 2 ή 3 ή 1013
προσπάθειες για το Linux ή το ΕΛ/ΛΑΚ στην καυμένη αυτή χώρα που
λέγεται Ελλάδα, απλά θα αναφέρω ενδεικτικά οτι στη γειτονική Ιταλία
υπάρχουν

4 τέτοιες ομάδες:

http://www.linux.it/LUG/lug-list.phtml?reg=Italia

http://www.linux.it/LUG/