ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

  • Subject: Re: ερώτημα ενός αδαούς
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 27 Nov 2009 23:43:36 +0200
Στις Παρασκευή 27 Νοέμβριος 2009 23:38:41 Sergey Tsabolov γράψατε:
> Ναι σε αυτό έχεις δίκιο .
> Άλλα εδώ μπορώ να πω ότι όταν πιστεύεις σε κάτι και το αγαπάς πραγματικά
> δύσκολα ξενερώνεις .
> Και έχω την εντύπωση ότι δεν έχουμε ξενερώσει , έστω και βασικός πυρήνας .
> Μου αρέσει αυτό που κάνω και θα το κάνω όσο αντέχω .
> Τώρα εάν θα εξαρτάται και δουλεία μου από αυτό θα το κάνω ακόμα καλύτερα
> αν και τώρα έχω κάνει ορισμένα πράγματα .

Όχι δεν αναφέρθηκα σε κάποιον συγκεκριμένο, γενικά μίλησα -για την ακρίβεια
είχα ξεκινήσει την ιδέα να φτιάξω μια ΜΚΕ πριν 3 χρόνια αλλά ξενέρωσα με τη
γραφειοκρατεία και τα παράτησα.

> Υ.Γ. Και δεν έχω και πτυχίο πληροφορικής , οικονομικά έχω σπουδάσει ;-)

άρα θα μου κάνεις παρέα έξω από τα γραφεία του επιμελητηρίου, όσο θα
περιμένουμε να μας εγγράψουν; :)